Nieuws van de kerkrenrmeester, Collectebonnen Nieuws van de kerkrenrmeester, Collectebonnen
Met ingang van 1 januari 2024 komen er enkele veranderingen wat betreft het uitgeven van Collectebonnen voor de Protestantse Kerk. We zetten het even voor u op een rijtje:

• Er zijn alleen nog bonnen met een waarde van € 1,00 en van € 2,00
  • De bonnen worden verstrekt op vellen met 20 bonnen die gemakkelijk afscheurbaar zijn
  • In de kop van ieder vel is een betaalbewijs opgenomen, wat  kan dienen als kwitantie bijvoorbeeld voor uw belastingaftrek Inkomstenbelasting
  • Het bestellen blijft zoals voorheen:  U kunt de collectebonnen bestellen door het totaalbedrag over te maken op de bankrekening van de kerk
NL 55 RABO 0373716591 onder vermelding van het aantal vellen en welke bonnen u wilt ontvangen
  • Vellen van 1 eurobonnen kosten dus € 20 en vellen van 2 eurobonnen kosten € 40
  • Na ontvangst van de bestelling worden de bonnen in een gesloten envelop klaargelegd in de consistorieruimte in de kerk. De bonnen worden dus niet meer bij u thuisbezorgd.
  • U kunt zoveel bonnen bestellen als u wilt. Hou er rekening mee dat er enige tijd kan zitten tussen het bestellen en de beschikbaarheid van de bonnen in de kerk. Dat zal zeker in de vakantieperiode ( zomer) het geval zijn. Bestel dus tijdig!

U kunt de “oude bonnen” uiteraard eerst gewoon blijven gebruiken en opmaken.
Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn dan kunt u altijd een e-mail sturen (eventueel met uw telefoonnummer ; dan bel ik u desgewenst terug).

Cees de Boer ( kerkrentmeester )
kerkrentmeester@pg-boornbergum-kortehemmen.nl

Gesprekskring